Economics - education / Καμαρινός Γιώργος Οικονομολόγος / Οικονομική εκπαίδευση

Go to content

Main menu

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
 
 
 

.
.

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ


Τα ακόλουθα αρχεία, άρθρα και βιβλία έχουν ως στόχο να βοηθήσουν κάθε εκπαιδευτικό στη διδασκαλία των οικονομικών μαθημάτων και παράλληλα να συνδράμουν στην προσπάθεια των μαθητών να κατανοήσουν διάφορες βασικές οικονομικές έννοιες.

Το
www.economics.edu.gr ευχαριστεί θερμά όλους τους κ. κ. καθηγητές για την προσφορά τους.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



«ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ»
του καθηγητή του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Κωνσταντίνου Α. Μπουρλετίδη



«ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ PROJECT ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ»
της διδάκτορος κ. Βασιλικής Μπρίνια και του καθηγητή κ. Κωνσταντίνου Χρυσαφίδη του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

 
 


«ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ»
των καθηγητών κ. Γιάννη Βαρουφάκη και Θανάση Μανιάτη


(Το συγκεκριμένο βιβλίο, που προοριζόταν για σχολικό εγχειρίδιο στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση)


«ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ»
της καθηγήτριας κ. Δέσποινας Μακρίδου - Μπούσιου του Πανεπιστημίου Μακεδονίας

του σχολικού συμβούλου κ. Δημήτρη Μυλωνά

ΑΡΧΕΙΟ


«Νέες τάσεις στην εκπαιδευτική διαδικασία: Gamification»
του δρ. Παναγιώτη Ζαχαριά, καθηγητή του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου


«Πώς να κάνετε πιο εύκολη την κατανόηση ενός κειμένου»
(χρήσιμος οδηγός για το διάβασμα σε θεωρητικά μαθήματα)


της κ. Μαρίας Γκούσια - Ρίζου, διδάκτορος του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Back to content | Back to main menu