Κύριο Μενού:
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΥΛΗ - ΟΔΗΓΙΕΣ 2018 - 19
Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών: Φ.Ε.Κ. 2322/τ.Β’/31.12.1999, (σελ. 30722-30725)
Διδακτέα ύλη:
Από το βιβλίο «Αρχές Μάρκετινγκ» (συγγραφείς: Άγγελος Βάθης, Δημήτριος Ζωντήρος, Χάρις-Λουίζα Σπεντζούρη, Πέτρος Τομάρας) οι ακόλουθες ενότητες:
Κεφάλαιο 1: Το Μάρκετινγκ στη Σύγχρονη Κοινωνία
1.1 Έννοια και περιεχόμενο του Μάρκετινγκ
1.2 Η φιλοσοφία του Μάρκετινγκ
1.3 Η οικονομική σημασία του Μάρκετινγκ
1.4 Οι κατηγορίες του Μάρκετινγκ, τα πεδία και οι περιορισμοί εφαρμογής του
1.5 Μάρκετινγκ και Περιβάλλον
1.6 Το «προφίλ» (profile) του στελέχους Μάρκετινγκ
Οι ερωτήσεις-ασκήσεις του κεφαλαίου που αντιστοιχούν στην προαναφερόμενη ύλη.
Κεφάλαιο 2: Ο Προγραμματισμός του Μάρκετινγκ
2.1 Έννοια και Χρησιμότητα του Προγραμματισμού
2.5 Κατάρτιση Προγραμμάτων Μάρκετινγκ και Έλεγχος Εφαρμογής
Οι ερωτήσεις-ασκήσεις του κεφαλαίου που αντιστοιχούν στην προαναφερόμενη ύλη.
Κεφάλαιο 3: Συμπεριφορά Καταναλωτή
3.1 Συμπεριφορά του καταναλωτή
3.2 Γενικό πρότυπο συμπεριφοράς καταναλωτή
3.3 Υποδείγματα καταναλωτικής συμπεριφοράς
Κεφάλαιο 6: Το προϊόν
6.1 Η έννοια του προϊόντος
6.4 Το νέο προϊόν και η διαδικασία ανάπτυξής του
6.5 Το όνομα του προϊόντος
6.6 Η συσκευασία του προϊόντος
6.7 Η ετικέτα του προϊόντος
Οι ερωτήσεις-ασκήσεις του κεφαλαίου που αντιστοιχούν στην προαναφερόμενη ύλη.
Κεφάλαιο 7: Τιμή και Τιμολογιακή Πολιτική
7.1 Η έννοια της τιμής
7.2 Καθορισμός τιμής πώλησης
7.3 Καθορισμός τιμών βάσει του κόστους και της ζήτησης
7.4 Στρατηγικές και πολιτικές τιμολόγησης
Οι ερωτήσεις-ασκήσεις του κεφαλαίου που αντιστοιχούν στην προαναφερόμενη ύλη.
Κεφάλαιο 8: Η Διανομή
8.1 Έννοια και σημασία του δικτύου διανομής
8.2 Βασικοί τύποι δικτύων διανομής
8.4 Παράγοντες εκλογής (επιλογής) δικτύων
Οι ερωτήσεις-ασκήσεις του κεφαλαίου που αντιστοιχούν στην προαναφερόμενη ύλη.
Κεφάλαιο 9: Προώθηση
9.1 Εισαγωγή στην προώθηση
9.2 Αρχές της επικοινωνίας
9.3 Ανάπτυξη των στόχων επικοινωνίας
9.4 Διαδικασία επικοινωνίας και μίγμα προώθησης
9.5 Δαπάνες προώθησης
9.6 Το πρόγραμμα προώθησης
9.7 Διαφήμιση
9.8 Προσωπική πώληση
9.9 Δραστηριότητες προώθησης πωλήσεων
9.10 Δημοσιότητα- Δημόσιες Σχέσεις-Χορηγία
9.11 Ανακεφαλαίωση
Οι ερωτήσεις-ασκήσεις του κεφαλαίου που αντιστοιχούν στην προαναφερόμενη ύλη.
Κεφάλαιο 11: Η Οργάνωση ενός Σύγχρονου Γραφείου Μάρκετινγκ
11.1 Η οργανωτική δομή του γραφείου Μάρκετινγκ
11.3 Σχέσεις – Επικοινωνία
11.4 Βασικές Λειτουργίες του Γραφείου Μάρκετινγκ
Οι ερωτήσεις-ασκήσεις του κεφαλαίου που αντιστοιχούν στην προαναφερόμενη ύλη.
Οδηγίες διδασκαλίας:
Σκοπός του μαθήματος «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» είναι οι μαθητές/ μαθήτριες αφενός να συνειδητοποιήσουν τη σημασία του πελατοκεντρικού προσανατολισμού (customer-centric orientation) για τις σύγχρονες επιχειρήσεις και αφετέρου να εξοικειωθούν στην πράξη με τους τέσσερις βασικούς πυλώνες του μάρκετινγκ (πολιτική προϊόντος, τιμολόγησης, διανομής, επικοινωνίας - προβολής) ή όπως αναφέρονται στην θεωρία και την επιχειρησιακή πρακτική τα 4 Ps του μείγματος μάρκετινγκ, (product, price, place, promotion).
Για να διαβάσετε ολόκληρο το έγγραφο, πατήστε εδώ
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------